آشيانه هک

گروه امنيتي آشيانه هک

ashiyanehahck

محمدرضا زاهدنژاد


تبليغات






جـدیـدتـریـن
درباره ما
ستایش کنم ایزد پاک را
که گویا و بینا کند خاک را
« دنیای کار فرهنگی » وبسایتی برای هر فعال و زحمتکشی در عرصه فرهنگ و کار فرهنگی است. هدف از احداث این وبسایت ارائه ایده ها و نمونه کار های تمام فعالان فرهنگی برای دیگر فعالان است. ما همواره در تلاشیم تا بتوانیم با اشتراک گذاری مطالب مفید کار فعالان فرهنگی را راحت تر کنیم و بتوانیم کیفیت کارفرهنگی در سرتاسر کشور افزایش دهیم.
طرح فرهنگی حدیث هفتگی برای نوجوانان
طرح فرهنگی حدیث هفتگی برای نوجوانان

بنام خدا 

سلام کاربران گرامی،امروز با طرح فرهنگی حفظ حدیث هفتگی در خدمتتون هستیم.

طرح حفظ حدیث هفتگی یکی از طرح هایی است که می تونید در مساجد و مدارس برای نوجوان انجام بدید. شما در این طرح،همانطور که در عکس بالا مشخص است می تونید یک بنر در سایز 1در 1متر چاپ کنید و هر هفته یک حدیث و رو به همراه  معنای آن با استفاده از ماژیک وایتبرد بر روی بنر بنویسید و یک امتیاز مشخص برای حفظ حدیث مشخص کنید و هفته بعد باز یک حدیث دیگه انتخاب کنید و هر جمعه شب به کسانی که حدیث رو حفظ کردند امتیاز بدید و یا جایزه بدید. اگر امتیاز دادید که به متربی هاتون بگید امتیاز ها رو جمع کنند و در نهایت از بانک جایزه، جایزه دلخواهشون رو انتخاب کنند.

یک نکته مهم : سعی کنید در صورت امکان مسئولیت این طرح و نوشتن حدیث رو به یکی از متربی هاتون واگذار کنید ( هرچند که بدخط باشه!!)

متاسفانه طرح لایه باز و یا عکس این بنر موجود نبود که براتون قرار بدیم.

اگر این طرح رو در مسجدتون اجرا کردید حتما از طریق بخش نظرات ما رو در جریان بزارید 
و دیدگاه های خودتون رو در مورد این طرح برای ما ارسال کنید.





اولین نظردهنده شما باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پرحاشیه ترین
پـراسـتـقـبـال
-