آشيانه هک

گروه امنيتي آشيانه هک

ashiyanehahck

محمدرضا زاهدنژاد


تبليغات






جـدیـدتـریـن
درباره ما
ستایش کنم ایزد پاک را
که گویا و بینا کند خاک را
« دنیای کار فرهنگی » وبسایتی برای هر فعال و زحمتکشی در عرصه فرهنگ و کار فرهنگی است. هدف از احداث این وبسایت ارائه ایده ها و نمونه کار های تمام فعالان فرهنگی برای دیگر فعالان است. ما همواره در تلاشیم تا بتوانیم با اشتراک گذاری مطالب مفید کار فعالان فرهنگی را راحت تر کنیم و بتوانیم کیفیت کارفرهنگی در سرتاسر کشور افزایش دهیم.
طرح فرهنگی مسابقه هفتگی (انشانویسی) برای نوجوانان
طرح فرهنگی مسابقه هفتگی (انشانویسی) برای نوجوانان

بنام خدا 

سلام همراهان عزیز،امروز با یک ایده بسیار عالی در خدمتتون هستیم.

طرح مسابقه هفتگی یا همان انشانویسی یکی از طرح هایی است که می تونید در مساجد و مدارس برای نوجوان انجام بدید. شما در این طرح،همانطور که در عکس بالا مشخص است می تونید یک بنر در سایز 1در 1متر چاپ کنید و هر هفته یک سوال ( مناسب با سن متربیان و نیاز آنان ) انتخاب کنید و با استفاده از ماژیک  وایتبرد بر روی بنر بنویسید و یک امتیاز مشخص برای نوشتن متن مشخص کنید ( ما 20 امتیاز رو در نظر گرفتیم ) و هفته بعد باز یک سوال دیگه انتخاب کنید و هر هفته از متربیانتون بخواید که یک متن 8 الی 10 خطه در مورد سوال بنویسند و هر شنبه شب از کسانی که متن نوشتند بخواید که بعد از نماز در صف انشا خودشون رو بخوانند و هر هفته به بهترین انشا امتیاز بدید و یا جایزه بدید. اگر امتیاز دادید که به متربی هاتون بگید امتیاز ها رو جمع کنند و در نهایت از بانک جایزه، جایزه دلخواهشون رو انتخاب کنند.

چند نمونه از سوالات خودمون رو براتون قرار میدیم.
1- رفتار و برخورد افراد چقدر و چگونه می توان در جذب نوجوانان و جوانان به مسجد موثر باشد؟
2- آثار و برکات نماز در زندگی
3- چگونه تمرین کنیم غیبت نکنیم ؟؟

یک نکته مهم : سعی کنید در صورت امکان مسئولیت این طرح و نوشتن سوال ( نوشتن سوال و نه طرح سوال ) رو به یکی از متربی هاتون واگذار کنید ( هرچند که بدخط باشه!!)

طرح لایه باز این بنر رو در انتهای مطلب براتون قرار دادیم.

اگر این طرح رو در مسجدتون اجرا کردید حتما از طریق بخش نظرات ما رو در جریان بزارید 
و دیدگاه های خودتون رو در مورد این طرح برای ما ارسال کنید.


دریافت فایل لایه باز بنر مسابقه هفتگی (tif)
حجم: 11.6 مگابایت
توضیحات: جهت کم حجم شدن فایل،سایز اصلی و رزولیشن عکس رو عوض کردیم .شما سایز دلخواه خودتون رو انتخاب کنید و رزولیشن رو 300 کنید.



اولین نظردهنده شما باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پرحاشیه ترین
پـراسـتـقـبـال
-